Вернуться   Sat-life.info > Интернациональный раздел > Интернациональный форум > Украина
Расширенный поиск
Загрузка...

 
  

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 25.03.2016, 18:33   #41
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Радіомережа Europa Plus змінює назву на NRJ

Всеукраїнська радіомережа Europa Plus змінює назву на NRJ. Відповідні зміни затвердила 24 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.Радіомережа Europa Plus змінює назву на NRJ

Нацрада переоформила п’ять ліцензій ПрАТ «Студія “Європозитив”» на мовлення в 15 містах, а також ліцензію ТОВ «Телерадіокомпанія “Радіо 50”» на мовлення в Харкові. У всіх ліцензіях змінився тільки позивний (Europa Plus на NRJ), а програмна концепція залишилася попередньою.

Europa Plus - всеукраїнська радіомережа, що входить до складу радіогрупи «Українського медіа холдингу». NRJ – це радіостанція, яка мовила в Києві та Севастополі до грудня 2011 року. Разом з «Нашим радіо» належала ірландському холдингу Communicorp Group, але на початку 2011 року була придбана «Українським медіа холдингом». У грудні 2011 року на частотах NRJ розпочало мовлення «Радіо 24». У вересні 2013 року ці частоти були придбані холдингом «Мультимедіа інвест груп» (нині – «Вести Україна»), який у лютому 2014 року запустив на них «Радио Вести».

Представник радіогрупи УМХ розповів, що в холдингу залишилася торгова марка NRJ. Назву Europa Plus холдинг вирішив усе-таки змінити, оскільки слухачі плутають радіостанцію з київською станцією «Європа плюс».

Нагадаємо, що в минулому радіогрупа УМХ кілька років судилася з власниками радіостанції «Європа плюс» за право на використання цієї назви. Зрештою, холдинг програв і був змушений змінити назву радіокомпанії «Європа плюс» на «Європозитив», а назву радіостанції почав озвучувати, як «Європа плас».
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Получено 1 "Спасибо" для Mogol от:
felix (25.03.2016)
Реклама
Реклама на форуме
Старый 28.03.2016, 15:50   #42
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Телеканал «Еспресо» оновив дизайн та формат мовлення

З 28 березня телеканал «Еспресо» розпочав мовлення в форматі інформаційного марафону з новими ведучими, рубриками та оформленням.Про це повідомила прес-служба телеканалу.

Канал повернувся в інформаційний формат, із якого починав, адже, як зазначає прес-служба «Еспресо», сьогодні глядачам не вистачає якісної, об’єктивної та збалансованої інформації. Відтепер канал інформуватиме глядача з 6:55 ранку й до опівночі.
«Ми зробили певний експеримент, коли відійшли від новинного формату, але потім зрозуміли, що внаслідок цього, не встигаємо розповісти людям усе, що хотілося б. Саме тому, ми повернулись в абсолютно новинний інформаційний формат», - розповів головний редактор Василь Рябчук.
Пан Рябчук зазначив, що від інших інформаційних каналів «Еспресо» вирізнятиме особливий український погляд на події – цим обумовлений й новий слоган «Український погляд на світ».
«Ми відстоюємо інтереси держави, а тому розповідаємо новини, які стосуються насамперед України та українців. Команда «Еспресо» ставить перед собою завдання дати правильний вектор, дати людям можливість зрозуміти, що відбувається насправді в країні й у світі», - каже головред.
На телеканалі з’явились нові обличчя – ведучі та журналісти Тетяна Чудаківська, Олег Білецький, Мирослава Барчук, Сергій Чернишов та інші.
«Еспресо» також оновив логотип та ефірну графіку, однак вони лишилися в тій самій кольорової гамі.
«Варто зазначити, що ми вивели букву «Е». Помістили у флажок і тепер вона працює, як самостійна, як піктограма. Оновлене лого символізує швидкість, блискавичність, що притаманні новинному телеканалу, який завжди і за будь-яких умовах намагається першим донести інформацію до глядача. Символізує рух. Адже ми ростемо і розвиваємося», - каже арт-директор телеканалу Марія Гостєва.
Випуски новин та програми мають відтепер індивідуальне оформлення, на які також вплинув слоган. Музику до оформлення новин написав український рок-гурт «Брати Гадюкіни». Автори зазначили, що вперше за 20 років роботи в них замовили для новинної програми музику із сопілкою.
«Вперше в історії українського телебачення новини оформлюються у сучасному національному стилі. Особливо увагу варто звернуть на музичне оформлення. Нова музика – містить у собі світлу енергію, впевнений рух вперед до змін на краще, та головне – це українське коріння», - зазначає пані Гостєва.
Ефір інформаційного марафону відбувається у новій студії високотехнологічним обладнанням.
Нагадаємо, у березні програма «Про політику» на телеканалі «Еспресо» почала виходити в оновленому форматі, а також канал ввів у сітку мовлення постійну рубрику «Спорт», яку веде спортивний журналіст Вадим Плачинда.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Получено 1 "Спасибо" для Mogol от:
LUNASAT (28.03.2016)
Старый 29.03.2016, 15:33   #43
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Тетяна Пушнова – про закриття телемовлення Ukraine Today

З 1 квітня група «1+1 медіа» закриває телевізійну частину Ukraine Today та зосередиться на переформатуванні проекту для роботи лише в інтернеті. Про подробиці цих змін «Детектору медіа» ексклюзивно розказала генеральний продюсер Ukraine Today.

– Тетяно, я була на вашій зустрічі зі ЗМІ наприкінці січня, де ви розповідали, що йдете з кабельних мереж та зосередитеся на IPTV. Зараз ви кажете, що йдете з ефіру. Тобто де ви залишитеся?
– У нас не буде сигналу на супутнику. Відповідно, не буде й розповсюдження в кабельних мережах і в IPTV. Ми вирішили повністю закрити телевізійну частину нашої діяльності й зосередитися на її інтернет-складовій.

– Тобто ви розповсюджуватиме контент Ukraine Today на сайті проекту, в YouTube?..
– Ми будемо скрізь, де лише можна, але тільки в інтернеті. Також ми розглядаємо можливість залишити невеликий англомовний дайджест на 1+1 International.

– Чи правильно я розумію, що скорочення діяльності Ukraine Today викликане скороченням фінансування?
– Я б не пояснювала це скороченням фінансування. В нас була велика дискусія з приводу оцінки ефективності телевізійного мовлення UkraineToday. З самого початку це був великий соціальний проект нашої медіагрупи. Проте ми розуміємо, що подальший розвиток вимагає значно більших інвестицій. Протягом 1,5 року ми мовили на досить широку аудиторію (обсяг дистрибуції телеканалу Ukraine Today за підсумками 2015 року перевищив 17 млн домогосподарств у Європі та США при середній ціні 1 цент за абонента. – ДМ), змогли її фізично покрити. Але при цьому отримували дуже мало зворотного зв’язку і розуміння, скільки людей нас дивляться, хто вони, чому це роблять, що хочуть дивитися, що не хочуть і як їм зручніше це робити.
Якщо в Україні всі телевізійники завдяки панелі Nielsen мають можливість отримувати таку інформацію фактично в режимі реального часу, то в нас такої можливості не було. Я думаю, що її немає в жодного міжнародного проекту, подібного нашому. Можливо, вона є у великих міжнародних телеканалів на кшталт CNN та BBC, які можуть собі дозволити робити дослідження в кожній національній панелі. Ми ж, на жаль, цього не можемо. Тому ми вирішили скоротити ту частину, яка, на наш погляд, є найбільш витратною – це розповсюдження сигналу. І зосередитися на тому, що дає нам можливість чітко розуміти ефективність своєї роботи – тобто на інтернеті.

Читать дальше... 
– Чи вплинув на ваше рішення запуск державного каналу іномовлення?
– Звісно, ми прекрасно розуміємо, що два таких гравці не мають між собою конкурувати. Ukraine Today запускався як певна альтернатива неіснуючому на той момент державному іномовленню. Сьогодні в держави є можливість мовити закордон – отже, ми вважаємо, що виконали свою місію. Ми передаємо UATV всі віртуальні важелі, які в нас є на ринку, і не створюватимемо йому конкуренції.

– Коли ви в 2014 році запускали Ukraine Today, чи було у вас сподівання, що держава не почне дублювати ці функції і ви будете єдиним гравцем на цьому ринку?
– Ми взагалі про це не думали. «Гравець – не гравець», «конкурувати – не конкурувати»: в наших розмовах цього не було. Ми хотіли допомогти нашій державі, яка опинилася в епіцентрі пекла, дати їй можливість бути почутою. Весь час думали, як це краще зробити. І коли нам сказали, що у держави є плани на іномовлення, ми відповіли, що допоможемо: поділимося досвідом та охоче об’єднаємо зусилля. Ми мали кілька зустрічей і з членами Нацради, і з міністром інформаційної політики та його заступниками, але зрештою далі цих кількох зустрічей з їхнього боку справа не пішла.

– Яким був бюджет Ukraine Today та наскільки він зараз скоротився?
– Бюджет завжди був невеликий. Але діджитал дозволяє робити його ще меншим. У 2014 році ми стартували з учетверо більшим бюджетом, ніж він є зараз.

– Як сильно скоротиться ваш штат?
– Ми зараз ведемо перемовини стосовно цього. Звичайно, він скоротиться в частині теленовин та обслуговування телевізійного ринку. Насправді, на телеканалі працює небагато людей, тому що ми розкидали наші потужності по всій групі. І ми цінуємо їхній досвід. Він унікальний для нашої країни, і ми не хочемо його втрачати. Безперечно, ми будемо робити так, щоб вони залишалися працювати в групі.

– Скільки у вас зараз людей і скільки має лишитися?
– Зараз це близько 30 людей. Саме для них ми будемо шукати місце всередині групи, тому що вони позбудуться можливості працювати на телеканалі Ukraine Today. Насправді, я сподіваюся, що всі вони залишаться на місці. Ми будемо автоматизувати сайт, збільшуватимемо його штат, і досвід тих, хто працював у телевізійному продакшені, теж важливий.

– Ви довгий час суміщали посади генерального продюсера і шеф-редактора каналу. У січні шеф-редактором Ukraine Today призначили Юлію Соцьку. Чи залишиться вона?
– Так, вона залишиться: сподіваюся, що вона погодиться працювати над проектом в його новому вигляді. Вона неймовірний професіонал, унікальний для нашого ринку, тому що в неї є міжнародний досвід. Підкреслюю: міжнародний, а не російський. Крім того, в неї досвід не пострадянського керівництва, вона зовсім інакше розуміє взаємодію між людьми. Я сподіваюся, що ми продовжимо з нею співпрацю на позиції керівника проекту.

– А ви й надалі опікуватиметеся Ukraine Today? Як буде називатися ваша посада?
– Посади генерального продюсера вже не буде, тому моя посада по суті ніяк не буде називатися. Але я буду опікуватися цим проектом до того моменту, поки не зрозумію, що ми його вдало перезапустили. А потім подивимося: буду опановувати нові проекти.

– Як працюватиме редакція після перезапуску? Який у проекту буде контент, яка аудиторія?
– Аудиторія залишається, контент теж. Стрічка УНІАН має англомовні новини, які ми будемо активно використовувати. Тому, на мою думку, сайт Ukraine Today необхідно переформатувати з новинного в майданчик для експертизи про цей регіон (мова йде не лише про Україну, а й про Польщу та весь Балто-Чорноморський регіон). Тобто наповнити його експертними думками, різного роду дискусіями, інтерв’ю, оцінками.

– Я пам’ятаю, що для створення програми Business Insight ви залучили від Єврокомісії грантові кошти. Якою буде її доля?
– Ми їх ще не залучили. Це не грант, а тендер, і ми зараз його оформлюємо. Це тендер на програму про бізнес для каналу «2+2», ТСН та «Грошей» на «1+1», додатком до якої йшов її англомовний варіант. Думаю, що англомовну програму ми залишимо – принаймні, так ми чіткіше розумітимемо, хто нас дивиться і на яких темах в цій програмі необхідно звертати увагу.

– Чи буде тепер активніше розвиватися 1+1 International?
– 1+1 International і так активно розвивається. Буквально нещодавно канал увійшов у мережу в Канаді. Він не змінює своєї стратегії. Сигнал буде доступний за підпискою: так було завжди і це не зазнає змін.

– За чим ви шкодуєте? Чого не встигли зробити?
– На жаль, ми не встигли вийти в Канаду – мені дуже цього хотілося і це мав бути наш наступний крок. Ще я шкодую, що ми не встигли зайти до Берліна. Ми покрили 7 млн абонентів в Німеччині, але це покриття не давало можливості дивитися наш канал у німецькій столиці. Ми вели перемовини з кількома компаніями, вже наближалися до цього. А так, у принципі, я оцінюю свою роботу в телевізійній частині досить високо.

– За вашими прогнозами, чи матиме зрештою Україна хороше іномовлення?
– Я думаю, державне іномовлення – живе й дихає. Зараз UATV мусить зосередитися над роботою з контентом. З того моменту, як вони запустилися минулого року, і дотепер він не змінився. І це неправильно. Каналу необхідно максимально швидко переорієнтуватися на якісні новини з України. І це не мусять бути новини лише про Адміністрацію Президента чи Кабінет Міністрів.
Можливо, UATV варто залучити до себе хоча б якусь частину з «Громадського International», яке робить продукт непоганої якості. Можна домовитися про співпрацю і ставити їхні програми до себе в ефір. Також державному іномовленню варто співпрацювати в цілому з «Громадським телебаченням», бо там є дуже хороші фахівці.

– Ви не перша, хто радить «Громадському» працювати як продакшен для UATV чи «UA: Першого». Але, за виключенням окремих проектів, так чомусь не виходить.
– Я вам скажу, як я бачу цю історію. З одного боку, в «Громадського» в продакшені є певні нюанси, але вони цілком нормальні для проекту, який знаходиться на етапі становлення та розвитку. З іншого боку, в UATV та «UA: Першого» існують побоювання щодо таких структур, як «Громадське», адже їхній контент не буде залежати від цих мовників. А державне телебачення до такого не звикло. Тому вони й не йдуть на співпрацю.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.03.2016, 17:02   #44
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

З квітня «Радіо Ера» не транслюватиметься на «Українському радіо» - Зураб Аласанія

Програми «Радіо Ера» з 1 квітня не виходитимуть на хвилях «Українського радіо», оскільки Національна телерадіокомпанія України (НТКУ) припиняє спільне виробництво.

Цю інформацію «Детектору медіа» повідомив генеральний директор НТКУ Зураб Аласанія, який направив відповідного листа генеральному директору ТОВ «Телерадіокомпанія «Ера-радіо» Олегу Пилипенку.

«Цим листом повідомляємо вас про припинення взаємовідносин за договором з 01.04.2016 року. Окрім того, зазначаємо, що НТКУ ініціювала звернення до суду з приводу визнання недійсним такого договору та додаткових угод до нього», – йдеться у листі.

На думку, керівника НТКУ, договір і додаткова угода від 30.03.2012 року були укладені всупереч інтересам держави та положень законодавства України, як чинного на той час, так і чинного станом на сьогодні, тому вони є недійсними та не створюють відповідних юридичних наслідків для НТКУ, до якої перейшли всі права та обов’язки Національної радіокомпанії України (НРКУ).

Генеральний директор ТОВ «Телерадіокомпанія «Ера-радіо» Олег Пилипенко поки що відмовився коментувати цей лист. «Я тільки отримав цього листа, нам треба добре його вивчити», – сказав він.

Нагадаємо, у зв’язку з реформуванням державного мовлення в суспільне Національна радіокомпанія України стала Центральною дирекцією НТКУ, а згодом увійде до складу Суспільного мовлення (ПАТ НСТУ).
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Старый 01.04.2016, 21:09   #45
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

«Українське радіо» почало ФМ-мовлення у Вінниці, Миколаєві та Чернігові

1 квітня «Українське радіо» (перший канал майбутнього суспільного радіо) почало мовлення в ФМ-діапазоні у Вінниці (88,6 МГц), Миколаєві (92 МГц) та Чернігові (98,2 МГц).

Про це «Суспільному мовленню» повідомив заступник виконавчого директора центральної дирекції Національної телекомпанії України «Українське радіо» Валерій Юрченко.

«Сьогодні Концерн РРТ увімкнув передавачі у Вінниці, Миколаєві та Чернігові. До кінця місяця обіцяють увімкнути передавач і в Кіровограді», - повідомив пан Юрченко.

Частоти в цих містах «Українське радіо» виграло на конкурсі в липні 2015 року. Тоді загалом «Українське радіо» вибороло сім частот в обласних центрах: 88,6 МГц у Вінниці, 91,2 МГц у Кіровограді, 103,3 МГц у Львові, 92 МГц у Миколаєві, 87,7 МГц у Тернополі, 91,8 МГц у Чернівцях, 98,2 МГц у Чернігові. На початку березня 2016 року Концерн РРТ увів у дію передавач «Українського радіо» в Чернівцях.

Сітка мовлення в цих містах побудована таким чином, як і по всій мережі «Українського радіо»: 20 годин на добу в ефірі транслюються програми центральної дирекції НТКУ «Українське радіо», 4 години на добу – програми регіональних дирекцій НТКУ (колишніх ОДТРК). Але поки що не в усіх містах мовлення в регіональних дирекцій є можливість доставити сигнал до передавачів, уточнив пан Юрченко.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Старый 07.04.2016, 17:29   #46
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Низці супутникових телеканалів призначені позапланові перевірки

7 квітня за результатами проведених моніторингів Національна рада призначила позапланові перевірки п’яти супутниковим ліцензіатам. Причина – вони не провадять мовлення.

Перевірки стосуватимуться таких компаній: ТОВ «Новини-ТВ» (логотип «Еспресо TV»), ТОВ «Розумні покупки» (логотип «TV sale UKR»), ТОВ «Тотвельд» (логотип «XSPORT»), «ТРК ОЕ» (логотип «ОЕ»), ВМП «Горизонт» (логотип «Горизонт-ТV»).

Рішення Національної ради ухвалені з метою перевірки дотримання вимог частини сьомої статті 27 (ліцензіат зобов’язаний виконувати умови ліцензії), пункту а) частини першої статті 59 (телерадіоорганізація зобов’язана дотримуватися законодавства України та вимог ліцензії) Закону України «Про телебачення і радіомовлення».
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Старый 08.04.2016, 21:02   #47
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Нацрада не стала карати «Індиго TV» за порушення з дитячим і недитячим контентом

7 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення підбила підсумки позапланової перевірки телеканалу «Індиго TV» (ТОВ «Телерадіокомпанія “Україна”»), що входить до складу холдингу «Медіа Група Україна», та вирішила не застосовувати санкцію, а ще місяць помоніторити канал.

Це вже не перша перевірка «Індиго TV». Ще 26 жовтня 2015 року Нацрада розглянула результати планової перевірки та виявила в каналу низку порушень: недотримання умов програмної концепції, показ фільмів та їхніх анонсів з порушенням умов прокатних посвідчень. Однак тоді регулятор не став застосовувати щодо каналу санкцію, а зобов’язав його привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства. Проведений Нацрадою в грудні 2015 року моніторинг виявив нові порушення, тому 18 лютого 2016 року Нацрада призначила позапланову перевірку каналу.

Ця перевірка зафіксувала порушення мовником вимог закону щодо часу трансляції дитячого й недитячого контенту. Зокрема, станом на 14 грудня 2015 року дитячі програми обсягом 1 година 20 хвилин ішли в нічному ефірі «Індиго TV», хоча за законом мають транслюватися з 6:00 до 22:00. Натомість у денному ефірі канал показував анонси фільму «П’ята варта», які відповідно до умов прокатного посвідчення та чинних на той момент нормативно-правових актів мали транслюватися після 21:00.

«Індиго TV» у письмових поясненнях Нацраді заявив, що це був випадковий технічний збій.

Проект рішення Нацради передбачав оголосити «Індиго TV» попередження. Але заступниця голови Нацради Уляна Фещук запропонувала взяти результати перевірки до відома та «поставити канал на постійний моніторинг». Голова Нацради Юрій Артеменко підтримав цю ідею: «Не хочу вам давати попередження, бо розумію, що ви тоді взагалі викинете дитячі передачі з програмної концепції. Але ми даємо вам останнє китайське попередження».

«А що значить постійний моніторинг?», - запитав директор юридичного департаменту «Медіа Група Україна» Євген Буцан. «Ви у нас завжди на постійному моніторингу», - відповів Юрій Артеменко. «Так навіщо це писати в рішення? Це дійсно дрібне порушення», - зауважив пан Буцан.

У відповідь члени Нацради наголосили, що «Індиго TV» не виконав розпорядження Нацради усунути порушення. «У нас було прохання виконати рішення Нацради. Ви цього не зробили і зараз кажете: “Давайте закриємо на це очі”», - зауважив член Нацради Сергій Костинський.

Євген Буцан переконував, що зараз дитячі програми є в сітці «Індиго TV» на відповідному місці. «То була разова ситуація, на яку я прошу не звертати уваги», - додав він.

А умови прокатних посвідчень, як відомо, за цей час теж уже змінилися: тепер обмеження в часі є лише для фільмів, розрахованих на аудиторію старше 18 років, всі інші – можна показувати в будь-який час.

Зрештою, всі члени Нацради підтримали рішення взяти результати перевірки до відома та провести протягом місяці моніторинг каналу «Індиго TV», а у випадку виявлених порушень – застосувати санкцію.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.04.2016, 19:45   #48
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Телеканал у Запоріжжі повідомляє про злам сайту і розміщення фейкової інформації

Запорізька телекомпанія «Алекс» заявляє, що зловмисниками був зламаний офіційний сайт ТРК та була розміщена інформація про подію на Запорізькій АЕС, яка не відповідає дійсності.

Про це йдеться у повідомленні на сайті телеканалу.

Телекомпанія «Алекс» розцінює подібні дії як інформаційну диверсію з метою дестабілізації ситуації в суспільстві. Телеканал висловлює глибоке обурення тим, що сайт «був використаний в настільки брудних цілях, чим було завдано шкоди бездоганній діловій репутації телеканалу».

Як повідомляє мовник, служба інформаційної безпеки телеканалу веде активне розслідування зловмисних дій і звертається до компетентних органів з проханням ретельної перевірки і пошуків кібер-злочинців.

Нагадаємо, у березні телеканал «Херсон плюс» звернувся до прес-служби Херсонської обласної ради та до правоохоронних органів з вимогою пояснити ситуацію, що склалася після DDоS-атак на сайт каналу. Журналісти телеканалу «Херсон плюс» заявляють, що кібер-атака на сайт каналу розпочалася після публікації виступу голови Херсонської облради, до недавнього часу голови облдержадміністрації Андрія Путілова.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.04.2016, 18:03   #49
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Нацрада анулювала одну з ліцензій «Еспресо»

14 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію на супутникове мовлення однієї з двох юридичних осіб телеканалу «Еспресо» – ТОВ «Новини-ТВ»

Анулювати ліцензію Нацраду попросила сама компанія, яка пояснила це «неможливістю здійснювати супутникове мовлення».
Нагадаємо, щ основною юридичною особою каналу «Еспресо» є ТОВ «Голдберрі», яке володіє супутниковою та ефірною цифровою ліцензіями. Компанія «Голдберрі» (у минулому – телеканал «Голдберрі») була придбана власниками каналу «Еспресо» у 2014 році.
Власниками ТОВ «Новини-ТВ» є дружина народного депутата Миколи Княжицького Лариса Княжицька та народний депутат Вадим Денисенко.
Власником ТОВ «Голдберрі» є ТОВ «Астра фінанс», яке належить ТОВ «Новини-ТВ» та Ларисі Княжицькій.


Нацрада анулювала ліцензію Ukraine Today

14 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію міжнародного англомовного каналу групи «1+1 медіа» Ukraine Today.

Анулювати ліценію Нацраду попросив сам ліцензіат – ТОВ «УНІАН ТБ» (ця компанія володіла ліцензією на супутникове мовлення з логотипом Ukraine Today). Компанія пояснила, що вирішила зосередитися на розвиткові інтернет-напрямку і новітніх технологій проекту Ukraine Today.

Нагадаємо, що 1 квітня група «1+1 медіа» закрила телевізійну частину Ukraine Today та вирішила зосередитися на переформатуванні проекту для роботи лише в інтернеті.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Получено 1 "Спасибо" для Mogol от:
LUNASAT (14.04.2016)
Старый 15.04.2016, 19:05   #50
Mogol
Модератор
 
Аватар для Mogol
 
Регистрация: 14.01.2014
Страна проживания!
Сообщений: 9,333
Вы сказали Спасибо: 10,410
Поблагодарили 13,639 раз в 7,604 сообщениях
Репутация: 27278
Mogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond reputeMogol has a reputation beyond repute
По умолчанию

Нацрада перевірить «Право TV» та харківську «Фору» через відсутність мовлення

14 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланові перевірки супутникового каналу «Право TV» та харківського ефірного телеканалу «Фора».

Причиною перевірок стала відсутність мовлення ТОВ «ТРК “Право ТВ“» на супутнику і ПрАТ «Телевізійна та радіомовна компанія “Фора”» на 26 ТВК у Харкові.

Нагадаємо, що 7 квітня Нацрада призначила позапланові перевірки чотирьох супутникових каналів, які не ведуть мовлення: ТОВ «Розумні покупки» (телеканал TV sale UKR), ТОВ «Тотвельд» (телеканал Xsport), ТОВ «ТРК ОЕ» (телеканал ОЕ) і ВМП «Горизонт» (телеканал «Горизонт-ТV»).


Нацрада призначила повторну перевірку цифрового мультиплексу «Ера продакшн»

14 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила повторну позапланову перевірку ТОВ «Ера продакшн», яке має ліцензію на багатоканальне мовлення стандарту DVB-T на частоті 41 ТВК у Києві та фактично оперує локальним київським цифровим мультиплексом на цій частоті.

21 січня Нацрада оголосила компанії попередження за результатами планової перевірки. Регулятор зафіксував, що компанія змінила склад мультиплексу і транслює телеканали «Ера», «Правда тут», «Сонце», UBR, News Network замість передбачених ліцензією телеканалів «UA:Перший»/«Ера», К1, «Київ» і «Рада». Тоді ж Нацрада зобов’язала компанію протягом місяця привести свою діяльність у відповідність до вимог законодавства та ліцензії.

Однак проведений Нацрадою 6-7 квітня моніторинг зафіксував, що в мультиплексі «Ери продакшн» продовжують транслюватися канали «Правда тут», «Сонце», UBR і News Network, тобто компанія не виконала розпорядження Нацради й не усунула порушення.

До того ж, Нацрада отримала звернення народної депутатки Тетяни Чорновол з проханням перевірити «Еру продакшн». Цей лист депутатки процитував під час засідання голова Нацради Юрій Артеменко: «Товариство подало заяву на продовження ліцензії на наступні 10 років. Враховуючи рішення Нацради про оголошення попередження та зобов’язання протягом місяця привести діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства, товариство не виконало дане рішення та продовжує порушувати умови ліцензії. Зважаючи на вищевикладене, прошу призначити позапланову перевірку або застосувати до ліцензіата санкції, передбачені чинним законодавством та при розгляді заяви про продовження дії ліцензії прийняти негативне рішення».

Директор «Ери продакшн» Юрій Крушановський заявив, що компанія вже повністю привела свою діяльність у відповідність до умов ліцензії, що «підтверджується моніторингами», але запізнилася з місячним терміном. На запитання заступниці голови Нацради Уляни Фещук, звідки йому відомо про дані моніторингів, пан Крушановський відповів, що це «може підтверджуватися моніторингами».

Водночас член Нацради Олександр Ільяшенко повідомив, що особисто в неділю моніторив канали «Ери продакшн», і бачив в ефірі «Правда тут», News Network, UBR. Пан Крушановський відповів, що це не могло бути в неділю, тому що з п’ятниці всі канали в мультиплексі були ті, що записані в ліцензії.

Члени Нацради призначили перевірку, яка має з’ясувати всі дані.

Нагадаємо, що 5 травня в «Ери продакшн» завершується строк дії ліцензії. 31 березня Нацрада залишила без розгляду заяву компанії про продовження ліцензії, оскільки «Ера продакшн» подала не в повному обсязі відомості щодо бенефіціарних власників. У рішенні Нацради йдеться, що ліцензіат може протягом 10 днів надати документи щодо прозорості структури власності для повторного розгляду заяви Нацрадою.
Mogol вне форума   Ответить с цитированием
Ответ

Социальные закладки

« Україна, новини. | Следующей темы нет »
Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.



Текущее время: 10:28. Часовой пояс GMT +2.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc. Перевод: zCarot
Яндекс цитирования Яндекс.Метрика
Время генерации страницы 0.18065 секунды с 18 запросами